Yogastudion ligger mitt i centrala Linköping på Torggatan 4A, högt över Linköpings takåsar och med ett härligt ljusinsläpp.
Studion rymmer ca 12 personer vilket gör att det blir en lugn och personlig atmosfär.
Vårterminen startar 13 januari och innehåller 18 tillfällen.
Tiderna och själva upplägget för klasserna förändras inte. Innehållet är det som förändras utifrån känsla och var vi befinner oss tillsammans. Jag väljer ett tema för terminen som löper som en röd tråd genom klasserna och som vi utforskar med hjälp av övningar och reflektion.
Yinyoga är en stillsam och meditativ form av yoga. Vi vilar i positionerna under en längre tid för att kunna slappna av i både kropp och sinne. Regelbunden övning av yinyoga hjälper dig att öka rörligheten även om du kan känna dig väldigt stel i början. Yinyoga är ett bra komplement till en mer aktiv träning.
Måndag 19.00 - 20.15
Start 13 januari - Slut 19 maj, uppehåll 21 april
Fredag 16.00 - 17.15
Start 17 januari - Slut 23 maj, uppehåll 18 april
En blandning av klassisk hathayoga och yinyoga. Ibland under samma lektion ibland lektionsvis. Hathayogan är dynamisk och jobbar med styrka och balans. Yinyoga, den mer stillsamma formen av yoga, fokuserar på bindväven och lederna och där vi övar oss i acceptans och tålamod.
Måndag 16.45 - 18.00
Start 13 januari - Slut 19 maj, uppehåll 21 april
Onsdag 17.00 - 18.15
Start 15 januari - Slut 21 maj, uppehåll 16 april
Vet du inte vilken klass som passar dig? Ring så kan vi tillsammans komma fram till det! Du når mig på 076-209 23 31
Är du nyfiken på min yoga? Kom och prova på! Du betalar då som för en drop-in. Önskar du fortsätta så drar jag av beloppet från kursavgiften/klippkortet.
Vårterminen innefattar 18 tillfällen.
Vill du anmäla dig till flera klasser får du 40 % rabatt på terminsavgiften på den andra klassen.
Klippkort
Gäller på samtliga klasser i mån av plats.
Anmälan sker via sms.
10 gånger 1900 (giltigt 12 månader)
5 gånger 950 kr (giltigt 6 månader)
Klippkorten är giltiga från köpdatumet.
Drop-in 200 kr
Anmälan via sms och i mån av plats.
Anmälan till manuela@mayuyoga.se.
Anmälan för terminskurs är bindande. Faktura för kurskostnaden gäller som bekräftelse. Vid avbokning senare än sju dagar innan kursstart debiteras en avgift på 500 kr (undantag är sjukdomsfall med giltigt läkarintyg).
Med klippkort anmäler du dig till varje lektion via sms i förväg 076-2092331.
Yoga är godkänt som friskvård och många arbetsgivare ersätter hela eller delar av kursavgiften. Fråga din arbetsgivare om hur du ska gå tillväga. Önskar du direktfakturering till din arbetsgivare tillkommer 6 % moms.
Jag har valt att inte ansluta mig till Wellnet eller Epassi då detta innebär en extra kostnad för mig. Men det går utmärkt att lämna in kvitto i efterhand.